Celá sekcia iklient je zadarmo ako pre ordináciu, tak aj pre vašich pacientov.
Nie. Z dôvodu bezpečnosti dostanete každé dva roky nový iPad aj Pencil, ktorý na začiatku sprevádzkováte s vašim obchodným zástupcom za XDENT. My následne spárujeme zariadenie s naším systémom, aby mohol pacient biometricky podpisovať formuláre a dokumentáciu.
Áno. Rozloženie, obsah aj forma formulárov je vždy v rukách ordinácie. Samozrejme ale máme k dispozícii predlohy, ktoré môžete použiť na vytvorenie vlastných formulárov.
Prvý krok je aplikácia XDENT. Následne je potrebné kontaktovať vášho obchodného zástupcu za XDENT, ktorý Vám pomôže so zriadením a sprevádzkovaním zariadenia iPad a aplikácií na biometrický podpis.
Niekedy sa stáva, že SMS nepríde ihneď po odoslaní. Pokiaľ je čas doručenia dlhší ako jedna hodina, tak skúste postup nižšie. Je možné, že je problém v zariadení, v ktorom je SIM s číslom, na ktoré bola odoslaná SMS. Problém môže byť taktiež u operátora (napríklad pri výpadku). Postup nižšie by mal ale väčšinu problémov s nedoručovaním SMS vyriešiť.
1. Odoslať na tel. číslo SMS z iného zariadenia (z iného tel. čísla)
2. Vypnúť zariadenie a potom zapnúť (reštart)
3. Otestovať SIM v inom zariadení (neskúšať druhý slot v DUAL SIM telefónoch, ale naozaj v inom zariadení)
4. Odoslať SMS sám sebe (z rovnakého čísla kam bola odoslaná SMS)
Podarilo sa? Pokiaľ nie, tak je nutné kontaktovať vášho operátora, aby sa pozrel, či nie je chyba u neho (výpadok siete/SMS centra). Aj tu však platí, že je potrebné overiť, či Vám stomatológ skutočne odoslal SMS na správne tel. číslo.
Ak vám pri registrácii ukáže aplikácia chybu „Účet už spárovaný“, tak máte účet už založený a spárovaný. V tomto alebo sa buď prihlásite do účtu pomocou emailu a hesla, prípadne Vám stomatológ môže účet odpárovať a následne na to odoslať novú pozvánku.
Pokiaľ Vám systém ukazuje, že zadávate zle údaje, tak prosím vykonajte kontrolu údajov vo formulári, prípadne sa obráťte na lekára, ktorý Vám poslal pozvánku. Je nutné aby vykonal stomatológ kontrolu údajov v systéme XDENT.
Zmenu emailu zatiaľ nemožno vykonať.
Zmenu je nutné vykonať u Vášho stomatológa.